לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מי כסף ננו קלואיד

מי כסף - קוסמטיקה טבעית - דרך גוף
מי כסף - קוסמטיקה טבעית - דרך גוף


(באנגלית ? Colloidal Silver Water) הם אנטיביוטיקה טבעית בעלת קשת פעולה רחב, תחליף לאנטיביוטיקה רפואית להשמדת חיידקים וגורמי מחלות לרוב.

מי כסף מכילים מים מזוקקים שבהם מרחפים יוני כסף טהור ב- 99.99937% בריכוז מזערי.
מינרל כסף המופיע בתרחיף מי כסף הוא במצב יוני ולכן הוא במצב רחיפה, השהייה כי היונים טעונים במטען חשמלי חיובי.


מי כסף לריפוי פצעים וטיפול חיצוני
מי כסף יעילים במיוחד בטיפול ריפוי חיצון לכל סוגי הפצעים כמו פצעי לחץ, פצעי סוכרת, כוויות, שפשפת וגירויים עוריים כמו גם לתופעות אלרגניות. בשל התכונה של כסף להתחבר לחלבון נוצר קרום דק של כסף פרוטאינתי כחיפוי על הרקמה החשופה תוך הפסקת שתיתת הדם וחיטוי הרקמה הפצועה למניעת זיהומה.

סריקה מהאנציקלופדיה העברית המעידה על כוחם של מי כסף לקטול חיידקים ודומיהם וזירוז הגלדת פצעים.
ראו בגוגל מי כסף סקירת מחקרים
שבו רואים מחקרים מדעיים על אייכויות הריפוי המהירות של המי כסף
פוסט זה מראה מחקרים מדעיים על כל סוגי הריפויי שנמצא שמי כסף מרפה בנוסף שימושים נוספים מאת Dr. Robert C. Beck

העצות הן לשימוש פנימי ולשימוש חיצוני כפי הצורך. אפשר לטהר מים או לשמר מזון וחלב במי כסף. להשתמש בשטח להרגעת עקיצות. כדואודורנט. לכוויות.

לניקוי משטחים.
חיטוי דברים בבית .
חיטוי פירות וירקות .
לריסוס לתוך אף סתום
והשקיית עציצים .
ואף לחיות
צמצום משך חולי באופן דרמטי וכך נצפה בהצטננות נגיפית, שפעת, דלקת ריאות, סטפילוקוקוס, סטרפטוטוקוס, דלקות בדרכי הנשימה וקבוצת הנגיפים RHINO-VIRU גירודים בעור, דלקות עיניים עששת הפה פריחות נפוצות בישבני ומפסעות התינוקות מאליקובקטור פלורי קנדידה דלקת בדרכי השתן, פסורייזיס, אקנה, כוויות, שפעת, וירוסים, דלקת ריאות, הרפס, שעורה, מעי רגיז, פיברומיאלגיב, שיעול
ועוד הרשימה ארוכה.

האם מי כסף הם מי שתייה?
לא, מי כסף אינם מי שתייה והסיבה כי מי כסף מבוססים על מים מזוקקים ואסור לשתות מעל ליטר ליממה. ניתן לשתות מי כסף למשך תקופה מוגבלתבכמות שאני מחליט, לפי הנתונים והנסיבות ולפי מצבו הכללי של החולה.

מדוע ? מה מזיק במים מזוקקים?
העובדה שהם נעדרי מינרלים תגרום לבריחת מינרלים מהתאים בגלל מפל ריכוזים הפוך, כלומר: מינרלים במקום לחדור לתאים ולחזקם יזרמו מהריכוז הגבוה (התאים) לריכוז הנמוך(המים האופפים את התאים) לפי חוקי השוואת הריכוזים בטבע כלומר : אוסמוזה ודיפוזיה. אם כך אסור לשתות מי כסף משום שהם מורכבים ממים מזוקקים?

לא ולא, להיפך! מומלץ לשתות כוס אחת של מי כסף כמים מזוקקים ליום משום תחילת התהליך של זרימת מינרלים מהתאים החוצה ובכך ניקויים ממזהמים שונים שספגנו מהאוויר, מי השתיה הרגילים או המשומרים במיכלי פלסטיק נחות, מזון כימי ועוד דרכים אחרות. מי מכם ששמע על מערכות סינון מים בשיטת האוסמוזה הפוכה יודע שאלו מים מזוקקים, חומציים ומחמצנים.

האם מינרל כסף חיוני לגוף האדם?
כסף אינו מינרל הלוקח חלק בבנית גוף האדם ואינו חיוני לאדם במזונו אך מופיע באופן זניח באדמה ובמזון ומחקרים שנערכו בנושא מעידים על התדלדלותו של כסף באדמה לגידולים חקלאיים. כסף הנו מינרל ניטרלי לבני אדם ואינו דרוש לבניית רקמות או תפקודי הגוף. גוף האדם מזהה את מינרל הכסף ככלוריד הלא מסיס ומשקיע אותו בנוזלי הגוף. בכל רקמות ונוזלי הגוף מצויים יוני כלוריד המשקיעים את מינרל הכסף ככלוריד הלא מסיס. מרגע השקעת מינרל כסף בנוזלי הגוף מינרל כסף מאבד כל רעילות לבני אדם משום שהפך למלח כסף כלורי וככזה אינו רעיל כלל.

מתי הומצאו מי כסף ?
לפני כ- 150 שנה.

על ידי מי ?

ד"ר קרדה (גרמני)

מדוע לא שמענו על מי כסף ?

משום שמחירם של מי כסף זול וכי מי כסף נעדרי פטנט. תעשיות עם אינטרסים כלכליים יעשו הכל כדי לחסום את המידע מהציבור בגלל אינטרסים כלכליים.

לדוגמא: הרפואה הציבורית עולה למשלם המיסים כ-70 מיליארד ש"ח לשנה.

ריפוי מחלות עבר ברפואה עם מי כסף ננו קולואידים שימשו את הרפואה לכל מחלה והיו יעילים במיוחד במחלות עבר כמו, צרעת, שחפת, אבעבועות שחורות, אבעבועות רוח, חזרת, שעלת, דלקת ריאות ולמעשה לכל מחלה. מי כסף נעדרו כל תופעות לוואי ובין היתר שימשו לריפוי מחלות זיהומיות, מחלות כרוניות וזיהומים שונים.

אם תקראו את התווית של המים המינרלים שאתם שותים כלומר מצב כסף יוני בתוך מי כסף דומה במצבו הפיזיקלי למינרלים שבמים המינרלים.

מה התכונות של מי כסף ?
מי כסף קוטלים את כל גורמי המחלות הידועים למדע. הכוונה לחיידקים, וירוסים, רטרו וירוסים, פטריות כמו קנדידה אלביקנס ודומותיה, תולעים, עובש (סוג של פטרייה), מי כסף קוטלים את כל חדי התא מחוללי המחלות ודומיהם במבחנות.

איך מי כסף קוטלים את החיידקים ושאר גורמי המחלות ? הכסף שכלול בריכוז מזערי במי כסף אוליגו מתחבר לחלבון החיידקים ויוצר תהליך המוכר מדעית בשם דנטורציה. תהליך זה שולל את התכונה המקורית של החלבון ומביא למותם של כל גורמי המחלות השונים. חלק מגורמי המחלות מתים משום שאנזים הנשימה שלהם שותק, חלק אחר מת מוות חלבוני תאי אפופטוזה, גם אם אינם תאים שלמים כמו וירוסים ודומיהם.

הקוטלים את כל סוגי הגורמים למחלות כמו וירוסים, רטרו וירוס, חיידקים והשאר ולכן למי כסף יש פוטנציאל לרפא כמעט כל מחלה זיהומית ואף במצבים קשים במיוחד. שמי כסף מרפאים. משמידים תאי סרטן ברגע המגע על פי מחקרים שאוסיף בהמשך. בהם כמו שמשמידים וירוסים בתהליך של מוות תאי חלבוני אפופטוטי. בגוף יעילות מי כסף משתנה מאשר במבחנות הסיבה לשוני יעילות מי כסף בין מבחנה ויעילות בגוף נובעת בעיקר בשל נגישות יוני הכסף למערכות הגוף השונות בתהליכי תנועת מלחים בנוזלי הגוף אילו תופעות לוואי יש משימוש עם מיי כסף קולואידים ?

אין לשימוש עם מי כסף תופעות לוואי, מינרל כסף אינו חיוני ומסולק ברובו מהגוף.

מהי ארגריה, כספספת ?
בשימוש מוגזם עם מי כסף קולואידים, מעל המומלץ כליטר ליום וברציפות של למעלה מ20 שנה בערך עשויה להיות תופעת לוואי קוסמטית אחת בלבד!

שינוי בצבע העור בחלקים מסוימים בגוף בצבע כסוף כחול בשל הצטברות כסף ברקמות העור והתחברותו למלנין.

תופעה זו מכונה ארגיריה ובעברית כספספת. ארגנטום זה כסף בלטינית. (כספספת זה חידוש שלי) זו אינה מחלה ואין ממנה כל ליקויים פיסיולוגים אחרים כלל! ארגיריה זו תופעה קוסמטית ברובה המכריע. וגם אם שותים מי כסף גושני במשך המון שנים.

רק אדם אחד קיבל זאת בעולם. בכל העולם מיליוני אנשים בשנה משתמשים במי כסף. מי כסף שאנו מכינים ננו קולואידי זה בטוח לשימוש ללא הגעה לכספספת לעולם המי כסף שלנו בטוחים לשימוש ונעשים במיים מזוקקים ללא פלואוריד כלל.

רונן מגירה

כל המאמרים של קוסמטיקה טבעית:

מי זהב ונחושת

מי זהב ונחושת

מחקרים מדעיים: לזהב ננו קולואידי יש תכונות ריפוי מופלאות לעור הפנים. מי זהב ננו קולואידי נוגדי חימצון, אנטי דלקתיים ומגנים על העור מפני גירויים ואלרגניים.» מאת קוסמטיקה טבעית

מי זהב ונחושת

מי זהב ונחושת

» מאת קוסמטיקה טבעית

שיתוף חברים
עם : רונן מגירה